FANDOM

Kate
IkonaKate.png
Portret
Wiek 15
Nazwisko Attacher, później Arsonist
Zawód Uczeń
Rodzina Tata,Mama,Lucy,Babcia Nathan Arsonist (mąż)
Pierwszy Występ Kocham cię,Mamo!
Urodziny 9 marca
Ulubiony kolor Czerwony

Kate Scarlett Attacher- głowna bohaterka prac Faliti. Jest ona w wieku nastoletnim, kocha gry komputerowe i marzy jej się kariera informatyczna. Jest późniejszą żoną Nathana.

WyglądEdytuj

Kate me niebieskie oczy i nosi charakterystyczny czerwony krawat. Ma białą koszulkę, dżinsy i trampki. Jej biust jest od pewnego czasu spłaszczony.

CharakterEdytuj

Jest wesoła i energiczna. Ta nastolatka to także maniaczka gier komputerowych. Miewa czasami szalone pomysły. Nienawidzi sukienek, spódnic, falbanek, koronek ani niczego w tym typie. Nosi tylko spodnie i proste ciuchy. Słucha z zamiłowaniem Hollywood Undead i jest chyba największą fanką J-Doga. Jej urodziny są 9 marca. Ulubiony kolor czerwony, a najbardziej lubiany gatunek muzyki to rapcore i elektroniczna. Ma kompleks braku biustu. Często upija się tymbarkami i ćpa grafit. Jest żywiołowa, trochę infantylna, wesoła i nieprzewidywalna. Podziwia swojego tatę i chce iść w jego ślady. Chodzi do III gimnazjum. Chciałaby być traktowana jak chłopak. Jej ulubione jedzenie to czekoladowy tort z truskawkami. Uwielbia cukierki, właściwie tym przekupił ją Nathan, by została jego żoną. Uwielbia rysować. Nienawidzi WF'u. Jest nieśmiertelna. Rozpieszcza swojego psa i nawet zabiera go na ferie. Nienawidzi filmów romantycznych, uważa je za horrory. Lubi pić szampan. Ma kogucika na głowie. Wymyśliła wodę w proszku. W jednym z komiksów możemy zobaczyć jej pokój.

Relacje:Edytuj

  • Sam - są najlepszymi przyjaciółkami od zawsze, mimo iż tak diametralnie się od siebie różnią.
  • Nathan - przyjaźnią się. Chłopak wydaje się żywić do niej jakieś większe uczucia, które ona prawdopodobnie odwzajemnia. W jednym komiskie wyobrażała sobie nawet z nim ślub, co zresztą i tak się wydarzyło.
  • Kurt - traktuje go jak kumpla, ignorując jego zaloty.
  • Metalowa - jest jej koleżanką.
  • Glaniarz - znają się z klasy, są znajomymi.
  • Lucy Attacher - jej siostra, nie lubią się, Lucy często jej dogryza.
  • Stanley Attacher - jej ojciec, bardzo go podziwia i chce iść w jego ślady.
  • Rachel Attacher - mama, nie wdała się w nią, obchodzą urodziny tego samego dnia.
  • Grace Mohair - babcia, jej prezenty zawsze są nietrafione.
  • Shiro - pies, bardzo go kocha i opiekuje się nim najlepiej jak może.
  • Kruk - kracze na nią

Czy wiesz że...Edytuj

  • ...Kate powstała na podstawie twórczyni?
  • ...że jako jedyna w rodzinie ma blond włosy?
  • ...Ma na imię Kate mniej więcej dlatego że jej twórczyni to Kasia (po ang. Kate) ?
  • ...że jej nazwisko jest francuskie?

LinkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki